De Belangrijkste Component Van Succesvolle Marketing Onderzoek

De sleutel tot het succes van elk bedrijf is in marketing research. De twee componenten van de marketing van het onderzoek is het onderzoek van uw producten en diensten, alsmede onderzoek van het product of de dienst die u wilt verkopen.

Marktonderzoek

Met een omzet noemen, is het belangrijk dat u de behoeften van uw klanten te bestuderen voordat je zelfs een telefoontje van hen. Wanneer u uit op een oproep, zal uw vertegenwoordiger een vraag over uw producten of diensten en uw marketing research vraag moet ook de beantwoording van deze vraag voor hen. U wilt een reactie die zij zullen gebruiken, niet een die zal ze zetten en uit te voeren krijgen.

Met marktonderzoek, je wilt leren hoe mensen op te roepen met een vertegenwoordiger en wat hun verwachtingen zijn van die oproep te spreken. Als uw vertegenwoordiger is een perfectionist, wilt u misschien dat gesprek te vermijden. Er is geen enkel punt in de tijd te besteden aan iets dat niet werkt. U zult klanten en omzet verliezen gewoon door het negeren van fouten in te bellen.

Het roepen van een bedrijf en de mogelijkheid om een ​​telefoontje terug die je nodig hebt om follow-up met te krijgen is een andere vorm van marktonderzoek. Om succesvol te zijn in deze strategie, moet u de follow-up met uw klanten, zelfs als u geen tijd kunt vinden. Soms zelfs de hardst werkende medewerkers hebben behoefte aan een kleine pauze van de dagelijkse sleur om wat tijd te besteden aan het doen sommige follow-up.

Het bijhouden van uw klanten, of het nu de tijd van de dag, datum, of zelfs de naam, is een ander onderdeel van de marketing van het onderzoek. Een vertegenwoordiger heeft geen probleem follow-up met een oude klant, maar het kan moeilijker om follow-up met een nieuwe klant. Gebruik marketing onderzoek om te bepalen wie u moet bellen wanneer u een nieuwe klant en hoe vaak hebben.

Marketing onderzoek is belangrijk voor elk bedrijf. Het zal u helpen te begrijpen hoe de markt uw producten en diensten en inzicht in de trends die u kunt gebruiken om uw zakelijke markt. Hiermee kunt u ook om te bepalen wie uw concurrentie is en hoe u uw producten en diensten te verbeteren, zodat ze kunnen concurreren met hen.

Een groot deel van de marketing onderzoek is het evalueren van uw concurrenten. Zoek uit waar ze zijn het maken van hun geld, hoe zij de marketing van hun producten en welke soorten mensen kopen hun producten. U kunt deze informatie in uw eigen bedrijf om u te helpen het meeste uit uw marketing dollars te maken toe te passen.

Marketing onderzoek is een belangrijke component voor het succes van elk bedrijf. Wanneer u een goed begrip van die uw klant is, wat ze willen, en welke producten en diensten die ze nodig hebben, dan kunt u een goede start in uw bedrijf.